25 februari 2018 Groepsontvangst familie van Hoesel-Vink

feb 25, 2018

Zondagmiddag was het al vroeg lekker druk in ons museum. Dit in verband met de lopende expositie over de champignoncultuur in Maasdriel. Om even na drie uur kwam daar nog een groep van vijftien personen bij. Die groep kwam op afspraak voor een ontvangst en rondleiding. Terwijl vrijwilliger Marco Verhoeven zich bezighield met de al aanwezige gasten werd de nieuwe groep opgevangen door Jan Piels en Theo van Wanrooij. In de hal werd genoten van een kopje koffie, thee of iets fris. De groep werd in tweeën gedeeld en begonnen werd aan de rondleiding in en om het museum. Veel herkenbare zaken kwamen voorbij en de vrijwilligers kregen veel vragen te beantwoorden. De tijd vloog voorbij en het was te snel vijf uur. Tijd om nog vlug onderstaande groepsfoto te maken en huiswaarts te keren.