Expositie Driels Museum Antje Loggen

jun 8, 2022

Mijn naam is Antje, woonachtig in Kerkdriel en ik ben een creatieve kunstenares. Ik schilder voor mijzelf waardoor ik helemaal kan wegglijden in een andere wereld waar tijd nauwelijks bestaat. Ik vind het erg leuk en een uitdaging voor mijzelf om te mogen exposeren in het bijzonder mooie Drielse Museum in Kerkdriel. Uiteraard ben ik mij bewust van de kwetsbaarheid die dit met zich meebrengt, echter ik sta open voor kritiek en hoop er iets mee te kunnen doen.

Door een grote omslag in mijn leven, ongeveer 10 jaar geleden, ben ik mij gaan toeleggen op schilderen. Heel herkenbaar zijn de emoties die in sommige werkstukken tot uitdrukking komen. Om meer tot mijn recht te komen heb ik verschillende cursussen en workshops gevolgd. Veel steun en begeleiding mocht ik ontvangen van Cees Groen uit Bruchem, waar ik geheel zelfstandig werk en in de laatste fase van het werkstuk dan samen kijken naar verdieping. Omdat ik toch meer wil ontwikkelen in mogelijk andere technieken ben ik een 5 jarige volwassen opleiding gestart (2e jaar) voor 1 dag in de week aan de kunstacademie in Arendonk. Vooralsnog is dit een verrijking en ik ben overtuigd dat er nog heel veel mysteries en andere technieken te ontdekken zijn. Een voorbeeld is de penseelstrepen met dikke lagen verf, en het aanbrengen van licht in een schilderij.

Omdat ik een eigen atelier heb, is mijn wens om na pensionering workshops te organiseren of wat er dan ook op mijn pad komt. Graag hoop ik u te ontmoeten in het Drielse Museum, waar mijn expositie zal plaatsvinden van 12 Juni tot en met 24 Juli. Met uitzondering van 20 juni i.v.m. een lezing.
Openingstijden: Zondag 14.00 tot 17.00 uur en Maandag van 19.30 tot 22.30 uur

Antje Loggen.